خوشبختانه چند روز پيش تونستم 21gramsرو ببينم. خيلی از سبک روايتش خوشم اومد، با اينکه تا نيمه‌های فيلم به‌خاطر سبکی که برای روايت داستان برگزيده، ارتباط برقرار کردن باهاش مشکله اما ريتم مناسبی که داره و همچنين فيلم‌نامه‌اش (که خيلی دوست دارم بخونمش) باعث می‌شه که نتونی به‌سادگی ازش بگذری. بازی‌های دل‌تورو، نيامی واتس و شان پن هم خيلی عاليه، فيلمبرداری روی دستش هم با اون قاب‌بندی‌های عجيب و غريب به جذابيت ماجرا اضافه کرده. از اون فيلمای نامتعارف که هر چند سال يه‌بار ساخته می‌شه.
شايد بعدا بيشتر درموردش نوشتم.

"مصائب مسيح"(The Passion Of The Christ) هم انگار از ديشب اکرانش شروع شده، بدون سانسور و دوبله و با زيرنويس فارسی. متاسفانه هنوز هم به‌همون شکل افتضاح فيلمای قبلی اکران شده؛ توی سانس آخر سينما فرهنگ. نمی‌دونم چرا اينطوری اکران می کنن، بهترين فرصت بود که درکنار فروش خوب "کما" و استقبال حيرت‌انگيز از "مارمولک"، توانايی فيلمای ايرانی با يه فيلم روز هاليوودی مقايسه بشه، اما اين شيوه اکران حتی فکر نمی‌کنم هزينه‌ای که برای خريدن حق پخش فيلم داده شده رو برگردونه.

خيلی حالم گرفته شد وقتی به غرفه نيلا رسيدم و گفتش که فيلمنامه "بعضيا داغشو دوست دارن" بيلی وايلدر بزرگ، فردا می‌رسه. پيشنهاد می‌کنم از دستش ندين، بيلی وايلدر خيلی به گردن ما حق داره!

من نه هنوز مارمولك رو ديدم نه نمايشگاه كتاب تونستم برم نه فيلم مصائب رو تونستم سي دي شو نيگا بندازم!!كتاب چيه؟؟؟صد ساله مي خوام سينوهه هزار سال پيش رو تموم كنم نمي رسم!!!امتحاناي ميان ترم نافرم نرمم كردن!

حميد!!! حالت خوبه؟ چرا دري وري مينويسي؟حق به گردن ما داره يعني چي..؟

در مورد حقي كه بر گردن ماست و بد قولي نيلا باهات همدردم.

نامزدهای اسکار ۲۰۱۰
گاردین

سلینجر درگذشت
دیگر کسی مزاحم آقای نویسنده نمی‌شود.

چند نکته درباره‌ی روزمرگی
حمید امجد

بهمن جلالی درگذشت
مرگ‌های ۸۸ تمامی ندارد؟ | عکس آنلاین

زندگی را در تابه سُرخ کنید
درباره‌ی «جولی و جولیا» | محسن آزرم

آشپزخانه‌ی راز
پویان و سیما به آشپزخانه می‌روند

در رثای دیوید لوین که به سایه رفت
نیویورک تایمز