بالاخره امروز مراسم پايانی «وبلاگ‌های برتر» برگزار شد و بن‌بست هم جايزه بخش هيئت داوران رو گرفت! جايزه‌ای که قولش داده شده يه سال DSL از شرکت تراشه سبزه که اميدوارم به دستمون برسه چون احسان که اومد جايزه پرشين‌تولز رو گرفت گفت که امروز با شرکت تراشه سبز تماس گرفته و اونا روحشون هم از ماجرا خبر نداشته! به‌هرحال من حاليم نيس؛ DSL منو بايد بدين! (دو نقطه دی!)
فکر کنم آه سينا مطلبی منو گرفت که DSL بهم دادن، با اون کارتونی که توی کاپوچينو ازش کشيدم! (اميدوارم آه سينا همه رو بگيره!!)
ولی از اينا بگذريم، عجب مراسمی بود! نمی‌خوام زحمت‌های آقای اروج‌زاده و ماهنامه دنيای کامپيوتر و ارتباطات رو زير سوال ببرم، اما مراسم خيلی بد بود. هيچ برنامه‌ای براش نداشتن... از همه بدتر شعر خوندن آقای بختياری (اگه اشتباه نکنم) بود و اون مصراع "چاقوی منو بيارين!" حيف که شعبده‌بازی و حرکات ژان‌گولر پيش‌بينی نشده بود وگرنه بساطمون جور می‌شد!
مجری مراسم هم خيلی خدا بود مخصوصا وقتی اسم وبلاگ حسين رو خوند و پرسيد: تشريف ندارن؟! در بخش سرويس‌دهنده‌های وبلاگی هم برای معرفی پرشين‌بلاگ گفت: "وبلاگ پرشين‌بلاگ" ولی وقتی می‌خواست منو صدا کنه خيلی حال کردم که از تارانتينو هم ياد کرد! نمی‌دونم جزو متن بود يا از خودش گفت اما بسی کيفور شدم که از کوئنتين هم نامی در مراسم به ميان آمد!! فقط جای استنلی کوبريک نازنين خالی بود...
احتمالا توی اين چند روز يه کميک استريپ درباره مراسم امشب توی بن‌بست می‌کشم!
راستی از نيما و سامان هم بايد کلی تشکر کنيم که بار نظرسنجی و سايت مسابقه روی دوششون بود، خسته نباشين بچه‌ها.
[گزارش خورشيدخانوم از مراسم ديشب]
[بيانيه هيئت داوران]
پی‌نوشت: مثل اينکه مقداری از کار سايت مسابقه به گردن دوستان خوب ديجيتال پرشيا بوده و من متاسفانه خبر نداشتم. با پوزش از دوستانم و آقای تقی‌زاده و يه تشکر ويژه ازشون. (چون هرچقدر مراسم بی‌برنامه بود، سايت مسابقه درست و حسابی آماده شده بود.)

نه ديگه رفتي چايزه تو گرفتي ميگي بد بود ؟
تازه كلي هم بهت خوش گذشته و خنديدي ها
دلم واسه نظر دادن اينجا تنگ شده بود تخصصي مينوشت استاد من هم سر درنمياوردم كه نظر بدم :P

به به تبريك حميد جون.

مبارک باشه . ولی این مسابقه که قرار بود چند ماه پیش برگزار بشه. همون مسابقه س یا یک چیز دیگه؟

سلام - مباركا باشه ! احسنت ! ماشاالله ! ماشا الله ! :) پيروز باشي هميشه :)

تبريك و اين جور صحبتا!

مبارک ها باشه:) واقعا حقت بوده :)

آقا تبريك ميگم!مباركه استاد

سلام. عرض تبریک... حداقل این مسابقات برای ما یک حسن داشت تا به وبلاگ های برتر دسترسی پیدا کنیم... اگر مراسمشون بد بود انتخاباشون چطور خوب بود!!؟ .... خدا حافظ دوست عزیز...

نامزدهای اسکار ۲۰۱۰
گاردین

سلینجر درگذشت
دیگر کسی مزاحم آقای نویسنده نمی‌شود.

چند نکته درباره‌ی روزمرگی
حمید امجد

بهمن جلالی درگذشت
مرگ‌های ۸۸ تمامی ندارد؟ | عکس آنلاین

زندگی را در تابه سُرخ کنید
درباره‌ی «جولی و جولیا» | محسن آزرم

آشپزخانه‌ی راز
پویان و سیما به آشپزخانه می‌روند

در رثای دیوید لوین که به سایه رفت
نیویورک تایمز