امروز که رفته بودم دفتر همشهری محله، ديدم يکی بعد از چاپ اين کميک‌استريپی که با موضوع زلزله کشيدم، زنگ زده و گفته توی منطقه دو زندگی می‌کنه و می‌خواد ببينه خبر تقسيم شدن منطقه به 37هزار تکه صحت داره و آيا قرارداد اجاره رو تمديد بکنه يا نه؟!
نمی‌دونم چی بگم! بعضی وقت‌ها با خودم فکر می‌کنم چند درصد از حرفی که می‌خواستم بزنم به‌درستی به مخاطب منتقل شده و چنين اتفاق‌هايی باعث می‌شه از کار مطبوعاتی پشيمون بشم. ولی انصافا خيلی بامزه بود! می‌گم نکنه حالا ارتباط معده کلاغ‌ها با زلزله رو هم باور کرده باشه؟!

فکر کنم توی مطلبی که برای کاپوچينو درباره‌ی شمعی در باد نوشتم به اندازه کافی گفتم چه فيلم شلخته و بی در و پيکريه، اما يکی از دوستان کامنت گذاشته که قسمت بسيار مفرح سيروس ابراهيم‌زاده از نسخه اوليه حذف شده و قضيه به‌نحو ديگری نمايش داده شده. البته فيلم برای گرفتن پروانه نمايش قرار بود که دو دقيقه ازش حذف بشه که سرانجام مشکل‌اش حل شد و از حذف اون دو دقيقه هم صرفنظر شد، اما خود کارگردان 15 دقيقه از زمان فيلم کم کرده تا ريتم فيلم بهتر بشه که گويا موجب شده شخصيتی که ابراهيم‌زاده نقش‌اش رو بازی می‌کرد (و انحرافات اخلاقی شديدی داشت!) از فيلم خارج بشه. اگرچه اين کاراکتر اون‌قدر بدون منطق و تحميلی وارد داستان می‌شه که فکر می‌کنم حذفش اندکی از ضعف‌های بی‌شمار فيلم رو کم کرده اما متاسفانه يکی از لحظات بسيار مفرح فيلم (که در ژانر محبوب "کمدی ناخواسته" درجه‌ی رفيعی به خودش اختصاص داده) به فنا رفت.

در ضمن اين بخش فنجان دوم رو هم هر روز چک کنين. چون هيچ ربطی به قسمت اصلی کاپوچينو نداره و روزانه آپديت می‌شه، هرچند که هنوز کامل راه نيوفتاده، اما تو اين يکی دو هفته فکر کنم آروم آروم جا بيوفته.

اااا چه حيف شده واقعا كه نيست تو فيلم چون اصولا فيلمش كمدي ناخواسته است:d آقا نميشه از جايي نسخه جشنواره رو گير آورد؟

سلام من بار اوله كه به وبلاگ شما ميام و خوشحالم كه اومدم .دوست داشتين سري هم به من بزنين

نامزدهای اسکار ۲۰۱۰
گاردین

سلینجر درگذشت
دیگر کسی مزاحم آقای نویسنده نمی‌شود.

چند نکته درباره‌ی روزمرگی
حمید امجد

بهمن جلالی درگذشت
مرگ‌های ۸۸ تمامی ندارد؟ | عکس آنلاین

زندگی را در تابه سُرخ کنید
درباره‌ی «جولی و جولیا» | محسن آزرم

آشپزخانه‌ی راز
پویان و سیما به آشپزخانه می‌روند

در رثای دیوید لوین که به سایه رفت
نیویورک تایمز