امروز داشتم يک برنامه‌ی تلويزيونی را گذری نگاه می‌کردم که ديدم به‌صورت زيرنويس دارد از مسافرکش‌های شخصی که تا فلان زمان، فلان کار را نکرده‌اند، درخواست می‌کند به يک سايتی مراجعه کنند و روال اداری آن را بگذرانند. چند دقيقه بعد هم مجری همان برنامه‌ی تلويزيونی از رانندگانی که "الان" در ترافيک هستند خواست تا صبور باشند و حالا که ترافيک به‌خاطر باران شديدتر است، عصبی نشوند.

خيلی مطالعات درست و حسابی و آکادميک در زمينه‌ی رسانه ندارم، اما مطمئن‌م بزرگترين مشکل رسانه‌های ما، نه مسائل سياسی و آزادی‌ و اين‌جور چيزها، که ناآگاهی صاحبان رسانه از مخاطبان‌شان است. مثل همين مورد که مجری يک برنامه‌ی تلويزيونی در بهترين ساعت شب نمی‌داند در خيابان‌ها و ماشين‌های ايران تلويزيونی وجود ندارد که صدای او را به رانندگان گرفتار در ترافيک برساند و يا مسوولان فلان سازمان دولتی که به ذهن‌شان نرسيده بايد ضريب نفوذ اينترنت در ايران حوالی 100% باشد تا همه‌ی مسافرکش‌ها برای کارهای صنفی‌شان به سايت آنها مراجعه کنند.

به قول شاعر گفتنی: همه چیزمان به همه چیزمان می آید.

آخ گفتی!

همين ديگه هيچ چي سر جاي خودش نيست مثل يه تيم فوتبال كه بد چيده شده باشند وقتي يه آخوند بي سواد سازمان ميراث فرهنگي رو بچرخونه ديگه چه انتظاري داري ها؟

برای بار سوم حمید رضا خان. ببخشید سلام . وبلاگای این طراحان سایت چقدر دردسر داره ممنون برای لینک و برای سایت و به دادم برس با بقیه سوالا موندم سرگردون استاد

به قول «نوشته‌هاي پشت شيشه» همه چيمون به همه چيمون مياد. چيزهايي كه گفتي بالاتر از حمله اسراييل به لبنان نبود؛ توي اون زمان هم با اينكه تلويزيون خيلي مي‌خواست پوشش حرفه‌اي بده ولي باز هم مثل هميشه يه گزارشگر كانه ماست وايساده بود جلو دوربين و صحبت مي‌كرد.

دنبال جایی می گشتم که عید را تبریک بگویم. آن بالا که جا نبود. عیدت مبارک. سلامت و شاد باشی

با سلام خدمت استاد پورنصیری
خیلی خیلی زیبا و متنوع کار میکشید
عاشق کارهاتان هستم
به وبلاگ من هم سری بزنید
خوشحال میشم
من هم بالاخره زمانی همکار گل اقا بودم
در ضمن لینک شما در وبلاگم درج شد
اگر لینک من رو قابل دونستید تو وبلاگتون درج کنید
یا حق

سلام.سال نو مبارک. از دیدنتون در وبلاگ طنز دست دوم خوشحال میشم

حمید رضا جان فکر میکنم شبکه دو برنامه پخش فیلم های نوروزی در یک وله که آخرش با خورشید نو تمام میشود از کار شما استفاده کرده
همکاری تلویزیون با شما را تبریک میگویم!!

نامزدهای اسکار ۲۰۱۰
گاردین

سلینجر درگذشت
دیگر کسی مزاحم آقای نویسنده نمی‌شود.

چند نکته درباره‌ی روزمرگی
حمید امجد

بهمن جلالی درگذشت
مرگ‌های ۸۸ تمامی ندارد؟ | عکس آنلاین

زندگی را در تابه سُرخ کنید
درباره‌ی «جولی و جولیا» | محسن آزرم

آشپزخانه‌ی راز
پویان و سیما به آشپزخانه می‌روند

در رثای دیوید لوین که به سایه رفت
نیویورک تایمز