چه تولد توپی بود امسال! از همه ممنونم، از همه دوستان دور و نزديک که لطف کردن و تبريک گفتن، هوارتا ممنونم. ايشالا به پای GFها و BFها پير بشين! از اعضای خانواده هم که برام تولد گرفتن، خيلی ممنون. مخصوصا از خانوم پينکفلويديش و پرستود. شنيدن صدای استاد چرندياتی از اونور دنيا هم خيلی حال داد! مرسی بچه ها...
حالا که بحث شيرين خانواده و مافيا (!) پيش اومد، بگم که اين شماره کاپوچينو رو از دست ندين. يه مصاحبه خوندنی با اميرحسين صديق و سيامک انصاری، ايدز در سينمای ايران، کاريکاتور من درباره نحوه دستگيری صدام و مطلب علی لطفی درباره شاهکار جديد مطبوعاتی (که من هم براش طرح کشيدم) و گزارش پرستو از فستيوال طراحان وب. به لطف دبير اجرايی گرامی، کاپوچينو تقريبا دوزبانه شده و بيگانگان هم ميتونين به اندازه شعورشون از کاپوچينو بهره ببرند! درضمن بر هر آدم بالغ و عاقلی که به سن تکليف رسيده واجب موکد است هر پنج دقيقه يکبار روی تبليغ گوگل، موجود در ناحيه فوقانی تمام صفحات، يک کليک ناقابل بکند! (دونقطه دی)

ديروز ذوقمرگیِ تولد يه طرف، ديدن دو تا فيلم درست و حسابی هم يه طرف. پنج شنبه شب که سينما يک نازنين "رونين" رو نشون داد و جمعه بعدازظهر هم "پرده آخر" واروژ کريم مسيحی از شبکه يک پخش شد. خيلی خوب بود، مخصوصا اثر ماندگار کريم مسيحی.

اول كه تولدت مبارك. دوم هم خير از جوونيت ببيني كه خبر سينما يك رو دادي. اگه تو نميگفتي هنوز حتي يه قسمتش رو هم نديده بودم. اما الان 3 قسمتي رو كه ميشده ببينم رو از دست ندادم.

تولدت مبارك !!هوار تا!

گل گفتي در مورد پرده آخر كه من عجيب اين فيلم رو دوست دارم اين واروژ كريم مسيحي يه شاهكار دلچسب ساخت كه تركيب زيباييه از تئاتر و سينما و فيلم رونين هم جالب بود. با حضور هنرمندان دوست داشتني من يعني دنيرو و ژان رنو. و اما يه بار ديگه تولدت مبارك :)

يادم نيست . من تبريك گفتم يا نه ؟؟ اگه نه كه .... با تاخير تولدت مبارك !

بدون اجازه متولد میشی؟... کی متولد شدی که ما خبر نداریم ... عجب بچه های خودسری شده اند ها...ای بابا .....


(وای چه بامزه ام من امروز !)

چه بوي تولدي مياد اينجا !!!! تولدت مبارك :)

دير تبريك گفتن بهتر از هيچ وقت تبريك نگفتن است!
تولدت مبارك!

يك خرده كه چه عرض كنم ، خيلي دير شده ولي تولدت مبارك... حالا كي بياييم سراغ بن بست؟

دير شد اما تولدتون مبارك

خوبه كه آدم اين همه دوست درست حسابي داشته باشه

نامزدهای اسکار ۲۰۱۰
گاردین

سلینجر درگذشت
دیگر کسی مزاحم آقای نویسنده نمی‌شود.

چند نکته درباره‌ی روزمرگی
حمید امجد

بهمن جلالی درگذشت
مرگ‌های ۸۸ تمامی ندارد؟ | عکس آنلاین

زندگی را در تابه سُرخ کنید
درباره‌ی «جولی و جولیا» | محسن آزرم

آشپزخانه‌ی راز
پویان و سیما به آشپزخانه می‌روند

در رثای دیوید لوین که به سایه رفت
نیویورک تایمز