خيلی افتضاحه! معتبرترين جشنواره سالانه سينمای ايران يه آبروريزی واقعيه. بعد از نرسيدن «اشک سرما» و «پرده عشق» به اکران سينما استقلال، «معادله» و «خداحافظ رفيق» هم ديروز به اکران اولشون نرسيدن. ( خداحافظ رفيق به اکران سانس اول امروز سينما استقلال رسيد) امروز هم به‌جای «گاوخونی» و «سيزده گربه روی شيروانی» دو تا فيلم خارجی نمايش داده شد. مديران و برنامه‌ريزان جشنواره معظم فيلم فجر خسته نباشين...

امروز فقط دو سانس آخر جذاب بود که هر دو نمايششون منتفی شد؛ اما به پيشنهاد دوستان يک چرت و پرت اساسی به نام «شکلات» (افشين شرکت) رو ديدم. اصلا ارزش اين رو نداره که بخوام درموردش چيزی بنويسم ... فقط حيف از شبنم طلوعی که در اين فيلم مزخرف بازی خوبی رو ارائه کرد.

اميدوارم فردا لااقل «صبحانه‌ای برای دو نفر» و «برگ برنده» نمايش داده بشه. ببينين چقدر وضع خرابه که به ديدن فيلم‌های صباغ‌زاده و الوند هم راضيم!

پی نوشت: الان که نوشته پرستو خوندم ديدم «عروس افغان» هم نرسيده، می گم آقای طالبی به جای اينکه به عنوان يه مطبوعاتی بيان سينما استقلال و چای و کيک ميل کنن بهتره به عنوان يه سينماگر به فکر رسوندن فيلمشون باشن...

خوب جشنواره اي كه متصدي آن صدا وسيما باشد از اين بهتر نمي شود

من هم دوتا فيلم ديدم كه از هيچ كدوم راضي نيستيم كلي هم دلخور هستم. شما كه كلي هم وقت مي گذاريد بايد به فغان اومده باشد.

بعد از بي مزه شدن همه چيزهايي كه تا پيش از اين هيجان و شور ايجاد ميكرد، اين هم جشنواره. مي گويند روز افتتاحيه كلي جاي خالي پيدا مي شده (درسته؟)...اين هم از فيلمها كه نديده ايم اما مي شنويم وضعشان را... و ان هم از اكران و سالنهاي خالي و...چه خبر است در اين سينما؟

سلام.
اصولا اگه اين مسائل نباشه جشنواره جشنواره نيست.ما داريم خودمون رو گول ميزنيم به قول معروف به كوچه علي چپ...
خوش حال ميشم به وبلاگم سر بزني...سبز باشي...باي

نامزدهای اسکار ۲۰۱۰
گاردین

سلینجر درگذشت
دیگر کسی مزاحم آقای نویسنده نمی‌شود.

چند نکته درباره‌ی روزمرگی
حمید امجد

بهمن جلالی درگذشت
مرگ‌های ۸۸ تمامی ندارد؟ | عکس آنلاین

زندگی را در تابه سُرخ کنید
درباره‌ی «جولی و جولیا» | محسن آزرم

آشپزخانه‌ی راز
پویان و سیما به آشپزخانه می‌روند

در رثای دیوید لوین که به سایه رفت
نیویورک تایمز