ديشب نشستم بالاجبار نسخه‌ی پرده‌ای اسپايدرمن 2 (Spider-man 2) رو ديدم (چون بايد برای دو جا درباره‌ی فيلم بنويسم مجبور شدم از آرمانگرايی‌م که ناشی از اعتياد به دی‌وی‌ديه دست بردارم و به اين نسخه‌های افتضاح رضايت بدم). راستش مثل قسمت اول، ازش خوش‌ام اومد. فيلم همون‌طوری که از اين ژانر انتظار می‌ره، سرگرم‌کننده بود و تماشاگر رو راحت با خودش همراه می‌کرد و آخرش هم راضی از ديدن يه فيلم خوش‌ساخت و مفرح از سالن به بيرون می‌فرستاد.
اگه يه ظهر جمعه بيکار بودين و حوصله‌تون هم سر رفته بود، اسپايدرمن 2 پيشنهاد خوبيه مخصوصا اگه عين من عاشق کميک‌بوک هستين که ديگه غفلت جايز نيست!

کاپوچينوی جديد هم با يک هفته تاخير و مقاديری تغييرات اساسی به‌روز شد! البته هنوز يه مقدار خورده کاری داره که توی اين چند روز تموم می‌شه و بخش جديدی هم که به اسم فنجان دوم به مجله اضافه کرديم توی همين روزها راه می‌افته. فکر می‌کنم با اضافه شدن اين بخش و تفکيک شدن بخش خبری و تحليلی از هم کاپوچينو خيلی حرفه‌ای‌تر بشه، تا چه افتد و در نظر آيد!
راستی بخش سينمای جهان کاپوچينو رو فکر نمی‌کنم توی هيچ مجله‌ی ديگه‌ای بتونين پيدا کنين! يه ريويوی ساده و به‌درد بخور درباره آخرين فيلم‌های اکران شده، علاوه بر اينکه مقداری از دردهای ما که هنوز دست‌مون به نسخه‌های حتی بی‌کيفيت اين فيلم‌ها هم نرسيده، کم می‌کنه برای کسانی هم که می‌تونن اين فيلم‌ها رو توی سينما ببينن کمک بزرگيه که پول‌شون رو پای هر فيلمی خرج نکنن.
اين هفته شيده درباره آخرين فيلم شيامالان نوشته که دو هفته است اکران شده و هفته‌ی پيش هم صدرنشين جدول بود و شماره بعد هم فکر کنم درباره The Collateral بنويسه. بعضی وقت‌ها خودم از اين همه سرعت انگشت حيرت به دهان می‌گيرم!

سلام
آره جدا اين ريويو هاي ساده خيلي آدم ميتونه به آدم كمك كنه بخصوص ماها كه مجبوريم از فيلميا فيلم بگيريم و اينطوري حواسمون بيشتر هست تا هر فيلمي و نتونن بهمون غالب كنن.بازم ممنون

غلاف تمام فلزی ( اسم وبلاگتون ) رو هفته ی پیش برای دومین بار دیدم ...
صدای بله قربان گویی هاشون هنوز تو گوشم ...
انتخاب عجیبیه !!!!!

من همون قسمت يك رو كه ديدم بس كه به نظرم چرت اومد هيچ انگيزه اي نداشتم دو رو ببينم:)
واقعا نميدونم چرا همچين فيلم ضايعي اينقدر معروف شده :دي

نامزدهای اسکار ۲۰۱۰
گاردین

سلینجر درگذشت
دیگر کسی مزاحم آقای نویسنده نمی‌شود.

چند نکته درباره‌ی روزمرگی
حمید امجد

بهمن جلالی درگذشت
مرگ‌های ۸۸ تمامی ندارد؟ | عکس آنلاین

زندگی را در تابه سُرخ کنید
درباره‌ی «جولی و جولیا» | محسن آزرم

آشپزخانه‌ی راز
پویان و سیما به آشپزخانه می‌روند

در رثای دیوید لوین که به سایه رفت
نیویورک تایمز