"گاهی به آسمان نگاه کن" رو اگرچه دوست دارم و بار اول که ديدمش کلی ازش تعريف کردم، اما فيلم خيلی پخش و پلاست. هرقدر که کارگردانی فرش باد منسجم و حساب شده بود، گاهی به ... از کارگردانی رنج می برد. البته اين مشکل بيشتر بخاطر تعدد شخصيتهای داستان يا درواقع کتاب "مرشد و مارگريتا" ست که در قالب يه فيلم نود دقيقه ای مقداری آزاردهنده ميشود. اينقدر هم جزئيات و داستانهای جانبی در فيلم زياده که بعضی تيکه هاشو تازه در دفعه دوم کشف کردم. ولی هنوز معتقدم که ليلی با من است مدرن شده يا همون گاهی به آسمان نگاه کن، فيلم خوبی است اما سقف کاری کمال تبريزی نيست، احتمالا تا يکی دو هفته ديگه هم بيشتر روی پرده نميمونه... به يه بار ديدنش می ارزه انصافا. پوستر فيلم، اوما تورمن
راستی اين مرشد و مارگريتا هم شروع کردم به خوندن، واقعا شاهکاره. از اون کتابهاست که دلت نمياد تا تموم نشده، زمينش نذاری و يه نفس تا ته بری. ولی 430 صفحه اس!! يه نفس راه نداره!

بليط "شب هزار و يکم" هم تا 25 مهر رزرو شده و از اون به بعد هم قراره که ديگه رزرو نداشته باشه و فقط از طريق گيشه به فروش برسه. اينروزها هم هر روزنامه و مجله ای رو باز می کنی بهرام بيضايی باهاش مصاحبه کرده!
عکس هم معلومه، مربوط به اکران قسمت اول Kill Bill کوئنتين تارانتينوئه... البته هنوز اکران وسيعش شروع نشده. اين هم مطلب بی بی سی درباره فيلم.

من هر كاري كردم نشد برم اين فيلم رو ببينم...تو چه جوريه كه اين همه وقت اضافه مياري و يه فيلم رو 400-500 دفعه مي بيني؟؟؟:)اين خوبه...بماند كه اين وبلاگ تو چند وقتيه منو مجبور كرده برم چهار تا فيلم ببينم...اما چند وقت پيش يه جا خوندم...بازيگر شب و هزار و يكم سكته كرده و داريوش ارجمند قراره جاش اجرا داشته باشه...ديگه اين كه هوممممممم...هيچي همين!سلام!

يا سينما هستي يا پاي دي وي دي...خب معلومه وقت كم مياري...چندماه ديگه هم بايد منتظر مشروط شدنت باشيم....شاد باشي و موفق و پركار....يا حقّ!

جريان اين شب هزارو يكم چيه؟ من بي خبرم ! :)

يعني به همين سادگي من رو اغفال كردي؟خدا بگم چه كارت كنه!از اين دفعه صبر مي كنم براي دفعه دوم فيلم رو ببيني بعد...
با اين همه به نظر من نسبت به فيلم هاي ديگه ساحته و پخش ميشه يك سروگردن بالاتره...حتي اگر پخش و پلا باشه.
راستي در مورد نفس عميق هم فكرهات رو بكن خبر بده.تصميم دارم پنج شنبه برم ببينمش.

نمي دونم اينجا چي شده بود كه واسه پست قبليتون نتوانستم كامنت بذارم . فيلم گاهي به ... جالب بود يه قسمتهايش كه محشر بود ...
ديگه هر فيلمي كه استاد اعلام فرمايند ميبينيم ديگه

گاهي به آسمان نگاه كن معركه بود!

نامزدهای اسکار ۲۰۱۰
گاردین

سلینجر درگذشت
دیگر کسی مزاحم آقای نویسنده نمی‌شود.

چند نکته درباره‌ی روزمرگی
حمید امجد

بهمن جلالی درگذشت
مرگ‌های ۸۸ تمامی ندارد؟ | عکس آنلاین

زندگی را در تابه سُرخ کنید
درباره‌ی «جولی و جولیا» | محسن آزرم

آشپزخانه‌ی راز
پویان و سیما به آشپزخانه می‌روند

در رثای دیوید لوین که به سایه رفت
نیویورک تایمز