15aug03.jpgاين لينکدونی بغل رو دارين راه افتاده؟ بالاخره به کمک فردين عزيز اين قسمت هم درست شد و من دو سه روزی هست که دارم آزمايشی توش مينويسم ولی از اين به بعد بيشتر براش وقت ميذارم، شما هم اگه اومدين ديدين مطلب جديد ننوشتم يه نگاه به اين کنار بندازين... بد نيس.اين عکس هم مربوط به خاموشيهای امريکا و کاناداس. مسافرهای بيچاره هتل مجبورن روی سنگفرش بخوابن!

بالاخره يه رايتر خريدم و خودم رو از يک مصيبت بزرگ که همانا کوچيک کردن سايز کارام برای ديسکت بود نجات دادم. برای روزنامه مجبورم با 200dpi کارکنم اونم توی سايز 22*36 ! يه کار کشيدم برای 4شهريور 75 مگ شد! بعد فکر کنين چقدر نبوغ به خرج دادم تا بالاخره به 1.3مگ رسيد! پدرم دراومد! ولی الان با خيال راحت انواع و اقسام جينگولک بازی ها رو درميارم و هيچ باکی هم ندارم. flatten image هم نميکنم! همه لايه ها هست :))

يواش يواش دارم روی بن بست هم فکر می کنم و بايد به فکر تمپليت و ايمپورت آرشيوش از بلاگر به ام تی باشم. هرچی ايده دارين برای جذاب شده ورژن جديد بن بست (!) رو کنين که مايه خوشوقتيست. راستی کسی نميتونه اين آرشيو پرشين بلاگ رو برای ايمپورت به اينجا رديف کنه؟ لامصب تاريخ ميلادی نميده و کاريش نميشه کرد انگار...

حمید جون ما دربست مخلصیم... شما فقط امر کن...

salam che ajab man tonestam comment bedam

بابا فعالیت!چه می کنی حمید جان! خسته نباشی. دیوانه از قفس پرید رو دیده ام(این یکی رو با بابا) در حد چیزی که ازش تعریف می کردند نبود.راستی دیشب سینما 4 آثار کوبریک رو بررسی می کد.دیدی ؟

سلام/چه فعال شدي....آفرين.

انگار یه جورایی همکاریم ! منم کار اصلیم طراحی با کامپیوتر هستش ...
در ضمن چرا این نظر خواهیتون گیر می ده که حتما باید آدرس ایمیل هم بگذاری ؟

نامزدهای اسکار ۲۰۱۰
گاردین

سلینجر درگذشت
دیگر کسی مزاحم آقای نویسنده نمی‌شود.

چند نکته درباره‌ی روزمرگی
حمید امجد

بهمن جلالی درگذشت
مرگ‌های ۸۸ تمامی ندارد؟ | عکس آنلاین

زندگی را در تابه سُرخ کنید
درباره‌ی «جولی و جولیا» | محسن آزرم

آشپزخانه‌ی راز
پویان و سیما به آشپزخانه می‌روند

در رثای دیوید لوین که به سایه رفت
نیویورک تایمز