تکميل‌تر: علی مصلح‌حيدرزاده که گويا خودش جزو برگزارکنندگان نشست بوده در ايميلی برای‌م توضيح داده که نشست برگزار شده و بزرگمهر حسين‌پور و اميرحسين داودی هم جزو مهمانان و سخنرانان آن بوده‌اند. گزارش ماجرا را هم در اينجا می‌توانيد بخوانيد. اسم من هم انگار جزو ليست اوليه‌ی مهمانان بوده‌ که اشتباهی به‌جای ليست نهايی به خبرگزاری‌ها ارسال شده است.

تکميل: اين‌طور که خانم صابری گفته‌اند گويا اصلا نشستی برگزار نشده است.
با اعتبار آدم بازی می‌کنند!

چه جالب! تمام اين يکی دو ساعتی را که امشب خدمت ابوی محترم بودم و داشتيم لوسترهای جديد را حلق‌آويز می‌کرديم، در يک نشست تخصصی در سرای اهل قلم هم حضور داشته‌م و احتمالا چيزهايی هم درباره‌ی «کتاب‌های کميک استريپ در ايران» گفته‌م. حدس می‌زنم فضای جلسه هم طوری بوده که بر ضد فيلم 300 و سياست‌های کثيف کمپانی برادران وارنر و اهداف شومی که در پس اين فيلم بوده، حرف‌هايی زده باشم. شايد يکی از حضار هم ـ که البته شک ندارم از فرانک ميلر پول گرفته بوده ـ وسط حرف‌هايم از جايش بلند شده و اندکی استريپ‌تيز نموده و فضای علمی جلسه را به‌هم زده است.

فقط می‌شود يکی بگويد اين خبر را چه کسی تنظيم کرده است؟!

پی‌نوشت: حدس می‌زنم اصل ماجرا اين بوده است. فقط اگر اين يکی هم درست نبوده، چيزی به من نگوييد لطفا. حدس می‌زنم کارم به جاهای باريکی برسد.

الحق والانصاف تو با اون قد و بالا فقط به درد لوسر آویزون کردن می‌خوری و بس!

خوب خبر رو که بد تنظیم نکرده بود...من که اشکالی ندیدم!!!

هاها!
خیلی خوب بود. دستت درد نکنه که شادم کردی.

من خودم ديروز تو نمايشگاه ديدم كه قراره در اين نشست شركت داشته باشي! فقط شانس آوردم كه بليط هواپيما داشتم و نميتونستم بمونم و در نشست شركت كنم!
در ضمن نشست خوبي بود فقط يكم زمانشو بيشتر كنين!!

سلام
ا.... تو هم بودی؟:)
فقط اسامی جعلی نیست... کل نشست هم جعلیه! این حرفها نبود تا آن جا که من می دانم! یا نکنه دست استکبار جهانی از آستین تو در آمده؟

ببین حالا که قضیه این بوده بذار به ت بگم که من هم پنج شنبه بعد از ظهر نمایشگاه بودم. رفتم از باجه ی جستجوی کامپیوتری یه سوال بپرسم که دیدم چند تا ورق آچار اون بالا زده و دقیقا همین اسامی:
محمدرضا دوست‌محمدي، بزرگمهر حسين‌پور، حميدرضا نصيري و علي مصلح حيدرزاده
رو روش نوشته که قراره همچین نشستی در فلان ساعت باشه! از دیدن اسمای آشنا کمی ذوق کردم و بعد هم از بابت اینکه فرصت موندن و شرکت کردن نداشتم تاسف خوردم!!!
الان هم که معلوم شد هم ذوقم بیخودی بوده و هم تاسفم! واقعا یعنی چی؟ روح تو هم خبر نداشته! کار منم اینطوری به جاهای باریک میکشه! آدم یاد شوخی های دبیرستانی دانشگاهی میفته!

عزیزم مشهور بودن این چیزا رو هم داره. باید باهاش کنار بیای.

حمید جان حالت خوبه؟! من نگفتم نشست برگزار نشده، منظورم این بود: این توضیحاتی که داده هم در مورد300 و ... این جوری ها نبوده! راستی ذوق طنزت قدیمها یک جور دیگه بود! ضمنا علی درخشی هم بوده.

اون ژستی که موقع حرف زدن در مورد فیلم 300 گرفته بودی، واقعن معرکه بود. عکس های خوبی ازت گرفتم. اما به خاطر اون خواهرمون که اون حرکت زشت و زننده رو انجام دادن، موقع خروح دوربین هامون رو ازمون گرفتن. حالا من دوربینم رو از کی بگیرم؟ کی مسئوله؟!

حالا خداییش بودی یا نه؟

salam

نامزدهای اسکار ۲۰۱۰
گاردین

سلینجر درگذشت
دیگر کسی مزاحم آقای نویسنده نمی‌شود.

چند نکته درباره‌ی روزمرگی
حمید امجد

بهمن جلالی درگذشت
مرگ‌های ۸۸ تمامی ندارد؟ | عکس آنلاین

زندگی را در تابه سُرخ کنید
درباره‌ی «جولی و جولیا» | محسن آزرم

آشپزخانه‌ی راز
پویان و سیما به آشپزخانه می‌روند

در رثای دیوید لوین که به سایه رفت
نیویورک تایمز