اگر مثل من شيفته‌ی «قهرمان» (Hero) هستيد و مثل بعضی‌ها (خيلی خودم را کنترل می‌کنم که لينک ندهم!) فکر نمی‌کنيد که فيلم اکشن معمولی‌ست حتما مطلب نه‌چندان بلند حميدرضا صدر در شماره‌ی آخر هفت را بخوانيد که از زمين و زمان دليل آورده قهرمان يک فيلم معمولی نيست.
راستی هنوز سينما فرهنگ در سانس آخر شب (ساعت 9:30) فيلم را نمايش می‌دهد.

خوشبختانه خداداد چند وقتی‌ست که راجع به نگارش و دستور زبان فارسی، نکات جالبی را می‌نويسد که با نوشته‌های آنها که ناگهان احساسات ناسيوناليستی‌شان گل می‌کند و تمام نشانه‌ها و واژه‌های عربی را قصد دارند با يک نوشته در وبلاگ‌شان از بين ببرند، از زمين تا آسمان فرق دارد. مهم‌ترين خصوصيت‌اش هم اين‌ست که خداداد خودش تاريخ خوانده و يکی از سرگرمی‌هايش خواندن متون قديمی‌ست!
[ارزيابی شتابزده - خداداد رضاخانی ]

محمدرضا یه وقتایی از اینکه وبلاگ نمی نویسم عصبانی می شم چون می شه درباره این قضیه ها مفصل نوشت. اقبال فیلم قهرمان نزد دوستان و این پرونده های بامزه چندین صفحه ای درباره یک فیلم رزمی حاصل جادوی پرده است. لطفا یادت باشد که همین آدم ها درباره فیلم آنگ لی که به نظرم ییمو دارد روی موج موفقیت آن حرکت می کند چه بد و بیراه هایی نوشتند و چگونه آن فیلم را تحقیر کردند...

ممنون بابت لینک های خوبت ...

مرسی از لينکت حميد رضا جان! چوبکاری کردی! راستی، ديشب جات پر، رفتم ديدن قسمت جديد فيلم جنگ ستارگان که حقا چيز چرتی بود (بخاطر همين گفتم جات پر). چيزی بود توی مايه های همون رابعه!

توی وبلاگ انگليسيم هم چند کلمه راجع بهش نوشتم.
www.vishistorica.com/brain
خلاصه، جرج لوکاس اعصاب خرد می کنه!

سلام. خوشحالم اومدم اینجا..... باید مفصل بخونم.

راستي چرا راجع به ديويد فينچر نداريد ، منظورم مشخصا فيلم باشگاه مشت زني است . مجله فيلم هم خيلي تحويلش نگرفت .
كجا مي تونم راجع بهش مطلب گير يبارم ؟ لطفا راهنماييم كنيد .
پيشاپيش مچكرم (مثل اونايي كه عيد رو تبريك مي گن شد)

حميد رضا! تو پس وبلاگ هم بلدی درست کنی؟ حالا به جوانه کمک می کنی اشکال نداره، اما بالاغيرتا" سر دوستی های قديم، سر اينکه بچه بودی دستتو گرفتم از خيابون ردت کردم، اصلا" سر جدت، اين وبلاگ منو يک سروسامونی بده! به جان خودم برات يک کپی اصل غلاف تمام فلزی هديه ميارم! قول شرف! مرسی...:)

نامزدهای اسکار ۲۰۱۰
گاردین

سلینجر درگذشت
دیگر کسی مزاحم آقای نویسنده نمی‌شود.

چند نکته درباره‌ی روزمرگی
حمید امجد

بهمن جلالی درگذشت
مرگ‌های ۸۸ تمامی ندارد؟ | عکس آنلاین

زندگی را در تابه سُرخ کنید
درباره‌ی «جولی و جولیا» | محسن آزرم

آشپزخانه‌ی راز
پویان و سیما به آشپزخانه می‌روند

در رثای دیوید لوین که به سایه رفت
نیویورک تایمز