اگر شماره‌ی جديد همشهری جوان را ديده باشيد، حتما آن دو صفحه‌ی مشکی‌رنگ را با عکس بزرگ جورج کلونی ديده‌ايد که زير تيترش هم نام من به‌عنوان نويسنده‌ی مطلب جا خوش کرده. اما چون خودم هميشه مخالف آن دسته از همکاران مطبوعاتی بوده‌م که تنها با مطالب چاپی‌شان، وبلاگ‌شان را به‌روز می‌کنند ترجيح می‌دهم ديگر لوس‌بازی درنياورم و تمام مطلب را اينجا کپی نکنم. فقط اين تکه‌ش را که خودم خيلی دوست دارم از آن نقل می‌کنم و ارجاع‌تان می‌دهم به خود مجله برای خواندن متن کامل.

هر وقت از کلونی درباره شهرت و عالم بازیگری سوال کنید، حتما یادی از عمه رُزماری می‌کند؛ کسی که بزرگ‌ترین توصیه‌ها را در این زمینه به او کرده است. رُزماری کلونی در زمان خودش محبوب‌ترین و پرطرفدارترین خواننده امریکا بود، اما وقتی آرام‌آرام از صحنه کنار رفت، افسرده شد و به مصرف قرص روی آورد. جورج درباره او می‌گوید: "او هیچ‌وقت نمی‌گفت که این کار را بکن یا نکن. اما خودت می‌توانستی نتیجه آن عمل را در زندگی او ببینی. هیچ‌وقت سه پاکت سیگار در روز نکش، در طول مسیر همیشه تمرین کن، هیچ‌وقت حرف آدم‌هایی را که در 21 سالگی به‌ت می‌گویند تو چه فوق‌العاده‌ای باور نکن، همان‌طور که در 27 سالگی نباید حرف کسانی را که به‌ت می‌گویند چه افتضاح شده‌ای، باور کنی."

پی‌نوشت: راستی اگر می‌بينيد اينجا بعد از دو هفته به‌روز شده هيچ دليل منطقی ندارد جز اينکه فردا امتحان دارم و خب شب امتحان، چه کاری بهتر از وبلاگ نوشتن؟
پی‌نوشت دو: الان بر حسب اتفاق ديدم که سايت دردناک (ببخشيد صفت بهتری پيدا نکردم) همشهری آنلاين کل آن دو صفحه را منتشر کرده. می‌توانيد متن کاملش را در اينجا بخوانيد.

این نوشته نسخه‌ی آنلاین نداره، نه؟

باحال بود :) ممنون

هی...مرد..می دونی که به شدت مخلصتم ... !؟
دلیلش رو که می دونی ؟

حميدرضا:
خيلی چاکريم!

نامزدهای اسکار ۲۰۱۰
گاردین

سلینجر درگذشت
دیگر کسی مزاحم آقای نویسنده نمی‌شود.

چند نکته درباره‌ی روزمرگی
حمید امجد

بهمن جلالی درگذشت
مرگ‌های ۸۸ تمامی ندارد؟ | عکس آنلاین

زندگی را در تابه سُرخ کنید
درباره‌ی «جولی و جولیا» | محسن آزرم

آشپزخانه‌ی راز
پویان و سیما به آشپزخانه می‌روند

در رثای دیوید لوین که به سایه رفت
نیویورک تایمز