امروز من دوبار از ونک رد شدم و هر دو بار هم بارون به حداکثر شدت خودش رسيد و رسما دوش گرفتم! واقعا خنده دار بود، کاری هم نداشتم يعنی بايد از اين ور ميدون می رفتم اونور تا ماشين سوار بشم و حداکثر پنج دقيقه طول می کشيد ولی تا پامو گذاشتم بيرون از ماشين بارون تند شد و يه حال اساسی بهم داد. تا سوار می شدم هم بند ميومد!! قضيه کايوت و رودرانر شده بود که همش اين گرگ بدبخت بدشانسی مياره... فقط هيچ رودرانری نبود که من دنبالش کنم، به خدا راست می گم!!

اون زمان که هنوز سايتم رو نگرفته بودم، جزو برنامه هام اين بود که ای- کارد هم طراحی کنم و بذارم اينجا، ولی وقتی شرايط مساعد شد مثل هزار و يک طرح و ايده نافرجام ديگه فراموشش کردم تا اينکه چند روز پيش دوباره يادش افتادم و از يه دوست خيلی نازنين هم قول گرفتم که با فلش برام درست کنه چون خودم واقعا ديگه نمی رسم که بخوام انيميتش (Animate) هم بکنم. می خواستم بگم از اين به بعد که هی می گين بن بست چی شد؟ اين هم بپرسين که ای- کارد چی شد!!؟ :D

راستی کسی خبر نداره که چه جوری ميشه بليط شب هزار و يکم رو گير آورد؟ فقط از گيشه فروخته ميشه؟ اين سايته هم که فعلا پيش فروش نداره ديگه... جون ماماناتون اگه ميدونين بگين چون ميخوام حتما اين تئاتر رو ببينم. حيفه اگه از دست بره. درضمن کسی خبر نداره DVDهای درست و حسابی رو از کجا ميشه خريد يا اجاره کرد؟

اقا اگه فهميدي چه جوري ميشه بيليت گير اورد منم خبر كن...هفته بعد برش ميدارنااااا...بيا جور كن بريم...

اقا يكم بارونم واسه ما بفرستين شيراز!يا حق

با درود !
مقاله « جمهوری اسلامی را به.....» را در سيپريسك بخوانيد و نظرتان را در اين راستا و اقداماتی كه به ذهن شما می رسد و می تواند به اين روند شتاب بخشد ، بيان كنيد.
با سپاس

سلام ..اینجور که شنیدم دیگه برای شبای آخر پیش فروش نشده ..و یه عده از صبح زود میان و برای دیگران جا می گیرن ..یعنی اگه مثلا ساعت 9 صبح نفر دوم صف باشی ..ساعت 4 که میان بلیت می فروشن یهویی می بینی جلوت 50نفر وایسادن ..پس باید صبح زود بری دم نفر اولی رو ببینی :)
یا جا بگیری و هی بری به کارات برسی و هی بیای سر بزنی و اعلام موجودیت کنی ..کاری که ما کردیم ..کلی خرید الکی ازون ورا کردم :) ولی جدا اونورا کیف و کفش و روسری و ..خیلی ارزونتر از شهر ماست :))

راستی کرج امروز تگرگ اومد ..هر کدوم قد به فندق :)

بارون ديروز اساسي هم من هم حال داد تا باشگاه پياده رفتم و كلي در مورد بليط هم يكبار من ديدم تو پارك دانشجو ميفروختند حالا دقيقا ميبينم بهت ميگم . راستي تو باز هم سر خودتو شلوغ كردي مهندس

من شنيدم فقط گيشه ميفروشه.قرار هم هست همين پنج شنبه بريم صف بايستيم.براي شما هم بگيريم؟

اينجور كه من شنيدم اوضاع خيلي شير تو شيره ! حتي دوستان من كه بليط هم داشتن موفق به ديدن تاتر نشدن ! چون بقدري شلوغ بوده مه نتونستن به سالن وارد بشن !

هي دل ما بارون نديده ها رو توي شيراز بسوزون...
بحاش منم ميگم يه مغازه توي شيراز هست كه dvd صلواتي ميده به مردم...
شادباشي...
يا حق!

آقا این شانس بارون خوردن ما اون روز برعکس مال شما بود !! چون تا پیاده می شدیم بند می اومد :D

سلام. حميد تو وبلاگم نوشتم چه جوري بليط تهيه كني. بخون.

نامزدهای اسکار ۲۰۱۰
گاردین

سلینجر درگذشت
دیگر کسی مزاحم آقای نویسنده نمی‌شود.

چند نکته درباره‌ی روزمرگی
حمید امجد

بهمن جلالی درگذشت
مرگ‌های ۸۸ تمامی ندارد؟ | عکس آنلاین

زندگی را در تابه سُرخ کنید
درباره‌ی «جولی و جولیا» | محسن آزرم

آشپزخانه‌ی راز
پویان و سیما به آشپزخانه می‌روند

در رثای دیوید لوین که به سایه رفت
نیویورک تایمز