نمی‌دانم چند درصد آدم‌هایی که در مقام سفارش‌دهنده به من مراجعه می‌کنند اینجا را می‌خوانند، ولی به‌هرحال نوشتن این سه نکته بی‌فایده نیست.

یک/ نزدیکِ دو سالی می‌شود که دیگر طراحی و راه‌اندازی وبلاگ قبول نمی‌کنم. ربطی هم به این ندارد که مثلاً برای‌م افت دارد یا کار چیپی‌ست و این جفنگی‌جات. دلیلش ساده‌تر است؛ درآمدش به زحمتش نمی‌ارزد. در این مدت هم البته در رودربایستی یا علاقه‌ی خودم، کارهایی را به سرانجام رسانده‌ام ولی سفارش وبلاگ برای‌م در اولویت نیست و تا جایی که بتوانم از زیرش در می‌روم.

دو/ ذاتم بدقول نیست! اما به‌واسطه‌ی اینکه دفتر و دستکی ندارم و همچنین خدم و حشمی، در این تنهایی کار کردن، همیشه زمان‌بندی‌هایم جابه‌جا می‌شود. به‌خاطر همین اگر روزی روزگاری کارمان به‌هم افتاد ـ یا افتاده است ـ لطفاً در امر خطیرِ پیگیری کردن کوتاهی نکنید. لطفاً هم این بدقولی‌های من را به پیچاندن تعبیر نکنید چون اگر بخواهم کاری را انجام ندهم در همان ابتدای ماجرا به‌تان خبر می‌دهم.

سه/ در بین همه‌ی وسایل ارتباطِ جمعی، به‌نظرم محبوب‌ترین و کارآمدترین شیوه، استفاده از ایمیل است. تلفن و پیک موتوری و استفاده از دود باشد برای وقتی که صمیمی‌تر شدیم.

كدوم پدر سوخته‌ای استاد حميد رو عصبانی كرده؟! اين بابا با زبون خوش ميگه طراحی وبلاگ نمی كنم ولش كنيد ديگه. بريد رد كارتون!

حمیدرضا:
کیوان تو خودت را ناراحت نکن! هرچی مشتری بود پراندی!

یک/ اگر می‌خواهید حمیدرضا دیزاینر وبلاگ ِ دوستان‌تان باشد، دوست‌اش داشته باشید و از نخستین شب یلدای آشنایی با حمیدرضا به فکر جمع و ذخیره کردن هندوانه باشید که به شدت به کار آید و جواب دهد!

دو/ اعتماد کنید به سلیقه‌ی حمیدرضا و ازش نخواهید که صددرصد مطابق میل شما رفتار کند چون فقط خودتان را خسته می‌کنید.

سه/ صمیمی بشوید و دست ِکم یک کادوی تولد با پیک برایش بفرستید، بعدها وقتی به دلایلی که خودش گفت، بدقولی کرد، آدرس خانه‌‌اش لازم‌تان می‌شود برای فرستادن تیم‌تان با وانت!

چهار/ دست به دعا بردارید که درآمد دیزاین وبلاگ با زحمت‌اش بازهم برابر بشود.

پنج/ حمیدرضا؟ یکی از دوست‌هام وبلاگم رو دیده، بعد می‌خواد وبلاگش رو تو طراحی کنی براش. نه ام تی داره نه هیچی... تا اول دی هم بیشتر وقت نداری :D

آخرش هم خیال‌تان را راحت کنم، طراحی خوب می‌خواهید اول و آخر باید در ِ همین‌جا را بزنید. راه‌اش را هم خودتان پیدا کنید، کار نشد ندارد.

حمیدرضا:
:))
فقط سر جدتان این مریم مهتدی را واسطه نکنید. خانه‌خرابم می‌کند!

اما خودمانیم، تبلیغ از این بهتر نمی‌توانستید برای خودتان بکنیدها!!!


حالا راستی میشه یک زحمتی بکشید یک وبسایت برا ی ما ...؟!!!!!!!

سلام
یه وبلاگ در رابطه با کمیک استریپ درست کردم، خوشحال میشم بهش سر بزنی
persiancomics.blogfa.com

نامزدهای اسکار ۲۰۱۰
گاردین

سلینجر درگذشت
دیگر کسی مزاحم آقای نویسنده نمی‌شود.

چند نکته درباره‌ی روزمرگی
حمید امجد

بهمن جلالی درگذشت
مرگ‌های ۸۸ تمامی ندارد؟ | عکس آنلاین

زندگی را در تابه سُرخ کنید
درباره‌ی «جولی و جولیا» | محسن آزرم

آشپزخانه‌ی راز
پویان و سیما به آشپزخانه می‌روند

در رثای دیوید لوین که به سایه رفت
نیویورک تایمز