g يکی دو روز پيش برای بخش هفتگی معرفی فيلم ايران جمعه، The Incredibles رو ديدم و همون‌طور که انتظار داشتم ازش خوش‌م اومد. اما با اينکه معتقدم انيميشن آخر Pixar - Disney خيلی بهتر از Shark Tale و Shrek2 است (که هر دو محصول DreamWorks اند) و به احتمال خيلی زياد پيکسار و جان لستر نازنين امسال هم اسکار بهترين انيميشن رو خواهند گرفت اما به‌نظرم The Incredibles بين کارهای ديگه‌ی پيکسار خيلی اثر شاخصی نيست، مخصوصا در مقايسه با Finding Nemo و Monsters Inc. که شاخص‌ترين و موفق‌ترين انيميشن‌های پيکسار هستند. نمی‌دونم چرا، اما شايد مقداريش به‌خاطر اين باشه که اين اولين فيلم پيکساره که شخصيت‌ها و قهرمان‌هاش انسان هستند و داستان در ميان انسان‌ها می‌گذره. شايد همين باعث شده اون خلاقيت عجيب و غريب پيکساری‌ها خيلی خودشو نشون نده.
اما با اين‌حال همون‌طور که گفتم The Incredibles خيلی بهتر از کارهای دريم‌ورکزه، چه در طراحی کاراکترها و حرکت‌هاشون و چه در ايده‌های نابی که در هر فيلم رو می‌کنند.
پی‌نوشت: [سايت رسمی فيلم Imdb]
اين هم به‌خاطر جناب لرد!

g درباره‌ی مطلب قبل و زمان نمايش، گويا خبری که به من رسيده اشتباه بوده و زمان نمايش در حدود 140 دقيقه‌ست. باز هم تکرار می‌کنم اگه وقت داريد به‌هيچ وجه «هی مرد گنده...» رو از دست ندين، متن به‌شدت زيبايی داره و بازيگرها هم به‌خوبی اون رو اجرا می‌کنن. درباره‌ی دکور عجيب و در عين حال جذاب و موسيقی زيبای نمايش هم قبلا قلم‌فرسايی کردم.
فکر نمی‌کنم چيزی بيشتر از يک هفته به پايان اجراش مونده باشه.

خب منم تا حالا در مورد اين شركتا فكر ميكردم همينجوري بايد باشه كه نوشتي ولي از اين به بعد مطمئنم كه همينجوريه!
ولي حالا خارج از هجو يه پيشنهاد > لينك سايتش هم تو مطلبي كه نوشتي بذار تا بعضيا كه ممكنه ندونن بدونن Incredibles اصلا چه ريختيه > حتما يادت رفته خب
تكمله براي مبتلايان به فراخي ماتحت!: به
http://disney.go.com/disneypictures/incredibles/index.html
و
http://www.imdb.com/title/tt0317705
مراجعه كنيد. آقا ببخشيدا

عجب سایت با کلاسی. حال می کنم باهاش.

نامزدهای اسکار ۲۰۱۰
گاردین

سلینجر درگذشت
دیگر کسی مزاحم آقای نویسنده نمی‌شود.

چند نکته درباره‌ی روزمرگی
حمید امجد

بهمن جلالی درگذشت
مرگ‌های ۸۸ تمامی ندارد؟ | عکس آنلاین

زندگی را در تابه سُرخ کنید
درباره‌ی «جولی و جولیا» | محسن آزرم

آشپزخانه‌ی راز
پویان و سیما به آشپزخانه می‌روند

در رثای دیوید لوین که به سایه رفت
نیویورک تایمز